periodic table

11/15/2009

SELAMAT MENEMPUH SPM 2009


SELAMAT MENEMPUH PEPERIKSAAN TERBESAR DALAM HIDUP. CIKGU UCAPKAN SEMOGA BERJAYA PADA SEMUA. INI ADALAH HARI MOTIVASI PELAJAR BERSAMA IBUBAPA MASING-MASING DI SMK BERA BANDAR 32, TRIANG PAHANG.

lihatlah air muka ayah dan ibu. itulah harapan mereka. bukan ingin menumpang senang, tapi keinginan untuk melihat anak berjaya lebih tinggi dari segalanya.

balaslah jasa mereka yang selama ini bersusah payah membesarkan kita. berilah sedikit senyuman pada wajah mereka. bukan duit yang dipinta tapi hanyalah kebanggaan seorang ayah dan ibu untuk melihat anak mereka berjaya.

Ya Allah Ya Tuhanku....ampunilah segala dosa kedua ibu bapaku. Berikanlah mereka kesejahteraan sepertimana yang mereka berikan padaku selama aku dididik. Ya Allah Ya Tuhanku...kurniakanlah mereka kebanggaan dalam mendidik aku sehingga dewasa. Aku amat bermohon padamu supaya berikanlah mereka kekuatan dan kesabaran dalam mendidik aku..dan Ya Allah Ya Tuhanku.....kurniakanlah aku satu sifat di mana aku boleh membuatkan ibu bapaku bahagia hingga ke akhir hayat mereka....amin Ya rabbul alamin...


Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

Comments :

0 comments to “SELAMAT MENEMPUH SPM 2009”

Post a Comment

 

Copyright © 2009 by ...